Electrónica flexible para tratar Arritmias Cardíacas.

imagenUn modo menos invasivo de solucionar arritmias cardiacas podría estar disponible pronto, gracias a una tecnología basada en componentes electrónicos físicamente flexibles desarrollada por un equipo de investigadores de la Universidad de Illinois en colaboración con la Escuela de Medicina de la Universidad de Pensilvania y la Universidad del Noroeste. Estos dispositivos de silicio biocompatibles podrían marcar el principio de una nueva era en la electrónica quirúrgica.

Varios tratamientos están disponibles para los corazones que sufren anomalías en su ritmo. Por ejemplo, la implantación de marcapasos y la terapia de ablación cardíaca. Este último esun método que actúa selectivamente contra conjuntos de células arrítmicas y las destruye.

Las técnicas actuales requieren de múltiples electrodos colocados en el tejido en un proceso laborioso y meticuloso para construir un mapa cardíaco. Además, la dificultad de conectar los sensores, rígidos y planos, al tejido blando y curvo, impide que los electrodos monitoricen y estimulen debidamente al corazón.

John Rogers, de la Universidad de Illinois, y su equipo, han construido un conjunto de sensores flexibles con el que se puede envolver el corazón para así poder mapear de una vez y en poco tiempo grandes áreas de tejido. El equipo ha demostrado la validez del conjunto de sensores en corazones latiendo de cerdos vivos. El corazón de este animal es un modelo común para el corazón humano.

Tal como señala Brian Litt, de la Universidad de Pensilvania, esta tecnología puede abrir las puertas a una nueva generación de dispositivos para localizar y tratar los ritmos anormales del corazón.

Autor: Alejandro López.

Esta entrada foi publicada en 3. Revolución xenética e celular, 6. Repercusións avances tecnocientíficos na sociedade e etiquetada , , . Garda o enlace permanente.

7 Responses to Electrónica flexible para tratar Arritmias Cardíacas.

  1. tania blanco di:

    Como se dixo moitas veces, a ciencia non deixa de avanzar, e a sua vez de sorprendernos.
    O tema do corazón, e un tema moi delícado, polo que sempre se agradecen descubrimentos como estes, que nos axuden a mellorar a nosa calidade de vida.

  2. jesus vazquez di:

    Como ben di Tania, a min tamen me parece incribel a velocidade a que avanza a ciencia, e sempre e benvida, sobre todo ao que en avanzes relacionados coa tecnoloxia se refire.Algun dia, seguro que ata poderemos crear corazons totalmentes artificiais.

  3. ivan garcia di:

    Un avance moi interesante e que pode axudar a milleiros de persoas.
    Ademais seria menos perigoso que un marcapasos, xa que serría moito mais sinxelo instalar este novo aparello.

  4. deborah lage di:

    Non hai dubida de que esto supón un avance importante para a mediciña cardiovascular.

  5. andrea dalmao di:

    Porsuposto que é un gran avance pero e a duración deste aparato?
    Pareceme moito mellor isto ca un marcapasos pero estou segura que de pouco en pouco irán aparecendo novas técnicas para estas enfermidades.

  6. Javi Gago di:

    Como din os meus compañeiros, isto supón un boísimo e gran avance para a calidade de vida e a saúde das persoas. É incrible que en relativamente pouco tempo se descubran tantos e tan bos aparellos para o noso corpo. A ciencia é totalmente incrible.

  7. miriam yang di:

    É a primeira vez que escoito falar destes dispositivos de silicio. Gazas a eles a xente con anomalías no ritmo cardíaco poden levar estes dispositivos pequenos que lles farían a vida máis fácil. Sempre a ciencia impresionanos con cousas cada vez máis pequeñas pero á vez moi eficientes.

Deixa unha resposta