La píldora policía

imagen

Un grupo de investigadores de la Universidad de Florida acaba de diseñar una píldora inteligente con una antena y un microchip de reducido tamaño que podría enviar una señal al alcanzar el estómago del paciente, informando después a un teléfono móvil o a un ordenador de que la medicina ha sido tomada. La píldora prototipo se compone de una cápsula de píldora estándar, envuelta en una fina etiqueta grabada en nano-tinta de plata, que incluye una antena. El equipo también dotó a la etiqueta de un pequeño microchip, que puede ser cargado con sensores para detectar mediciones como la temperatura corporal o los niveles de pH. El transmisor envía pulsos de baja frecuencia al cuerpo; la antena de la pastilla sintoniza la frecuencia específica del transmisor y envía sus pulsos, junto con los datos recogidos en el microchip, posiblemente incluyendo la hora en que el paciente ingirió la píldora, y el tipo de píldora que se tomó.

Estas píldoras inteligentes también pueden ayudar a que las empresas farmacéuticas pongan a prueba nuevos medicamentos. En la actualidad, la forma principal en que las compañías pueden hacer un seguimiento de si los sujetos toman un determinado fármaco o placebo es a través de los diarios de los pacientes, que pueden ser fácilmente manipulados para sesgar los resultados de una prueba del medicamento. Para contrarrestar este problema, las compañías ponen a prueba el fármaco en poblaciones muy grandes de sujetos, para así obtener resultados estadísticamente relevantes, lo cual puede resultar caro. Más información aquí

Autor: David Regueira

Esta entrada foi publicada en 3. Novas técnicas médicas, 3. Saúde e calidade de vida, 5. Nanotecnoloxía, 6. Repercusións avances tecnocientíficos na sociedade e etiquetada , , , , . Garda o enlace permanente.

8 Responses to La píldora policía

  1. sofiaizquierdo di:

    Yo ya había oido hablar de esta “pildora”en la televisión pero no entendia bien el proposito de ella, ahora la verdad ya entiendo su gran beneficio. Creo que este nuevo invento supondrá un avance en el tema de la investigación médica de nuevos medicamentos, y que ayudará a controlar los niveles de substancias específicas en nuestro organismo.
    Gran noticia y muy interensante.

  2. ruben fernandez di:

    Todos estes temas de verdade que deixanme impresioado, pola velocidade e inxenio coa que inventan todos estes tipos de artiluxios que mellorarán a nosa calidade de vida.

  3. daniel varela di:

    É unha noticia interesante, pero este novo invento non ten fallo? É seguro ó 100%? Gustariame que se me aclarase esta dúbida. Grazas

  4. juanjo regaldie di:

    Eu tamen teño dúbidas da seguridade de esta pildora… Penso que meter tantas cousas dentro do noso corpo non será moi beneficioso,e máis se son sousas de este tipo!

  5. andrea torreiro di:

    Todos os días a ciencia avanza como podemos comprobar.
    Penso que esta píldora podería axudar tamén ao paciente a evitar efectos secundarios como sucede cos medicamentos tradicionais.
    E aínda que a píldora é só un prototipo, ésta podería ser desenvolvida a gran escala no caso de requerirse.

  6. lizeth viancha di:

    Teño unha dúbida sobre a noticia: este chip non emite ningún raio que faga dano aos nosos órganos? porque sábese que moitos dispositivos emiten radiacións negativas ao noso corpo.

    Un dato curioso que ten que ver tema do que informou hai pouco a ONS é que as ondas que emiten os teléfonos moviles non están relacinadas cos tumores cerebrais.

  7. miriam yang di:

    É a primeira vez que escoito falar desta pildora intelixente. Creo que vai axudar moito as persoas especialmente que xa son maiores e que viven soas porque asi sabendo cando tomou ou non a medicación podemos chamala ou avisala de que olvidouse de tomala case no momento.

    Aunque como din os compañeiros non se sabe se será del todo seguro para o corpo, porque ó mellor esta pildora podería ser rechazada polo corpo, ou como di lizeth, os raios emitidos poden ser malos tamén.
    Espero que todo isto pódase comprobar para dar máis seguridade os que vaian a utilizar esta nova tecnoloxía.

  8. tamara p di:

    A ciencia avanza a pasos axigantados, e incrible.
    Un grán avance no só para a medicina se nón tamén para investigacións policíacas.
    Porque tamén estarán a buscar outras utilidades para a píldora, e unha delas podería ser coma un chip rastreador.

    A prengunta da miña compañeira de se pode ser perxudicial para os nosos óganos polo tipo de raio que emitan; A miña resposta é que o máis seguro e que teña a súa parte de contraindicación, coma o dos teléfonos móbiles, pero todo avance conleva un risco.

Deixa unha resposta