Superhumanos

En este documental del Discovery Channel, que espero que lo veais porque es sorprendente,  se descubren modificaciones en el ADN de algunas personas que las  hacen especiales como: Elisabeth que es sinestesia, es decir, una persona que combina involuntariamente tres sentidos: el oído, la visión y el gusto. Las notas musicales hacen que las formas y colores aparezcan en su campo de visión, induciéndola a sentir diferentes aromas que posteriormente son materializados en su lengua.
También esta el caso de Ersef, un pintor ciego de nacimiento que está siendo comparado con Brunelleschi, el maestro del Renacimiento. Esref es un artista visual que consigue dibujar y pintar desde una perspectiva de tres puntos. Esta técnica imita el efecto de estar observando la parte de arriba de un objeto. Dicho de otra manera, es como encontrarte en la calle mirando hacia lo alto de un edificio. Esref pinta casas, embarcaciones y mariposas sin haberlas visto jamás.
Wim Hof, más conocido  como el “Hombre de Hielo” posee la inexplicable capacidad de soportar temperaturas extremadamente bajas. Tiene en su poder nueve récords mundiales por haber permanecido más de una hora cubierto de hielo hasta el cuello.


Autor: Rubén Fernández

Esta entrada foi publicada en 3. Revolución xenética e celular e etiquetada , , . Garda o enlace permanente.

9 Responses to Superhumanos

  1. sofiaizquierdo di:

    estos seres humanos parecen los X-MEN ( http://es.wikipedia.org/wiki/X-Men) tienen super poderes, para mí lo del ciego es algo sorprendente, no sé como alguen puede llegar a desarollar esa capacidad pero lo de la sinestesia ( http://es.wikipedia.org/wiki/Sinestesia ) es algo que nunca he llegado a comprender, si los genetistas consiguiesen separar el gen que designa estas capacidades tan extrañas a estas personas y las pudiese introducir en otras personas, seguramente estariamos hablando de una raza humana superior a la de hoy en dia.

  2. Adela di:

    Será Win Hof, un caso de analxesia conxénita?
    Que sabedes deste grave problema? É necesario e beneficioso a sesación de dor? Como soportan a dor os faquires?

  3. Javier Gago di:

    En una palabra: INCREIBLE. Es asombroso como puede haber alguien asi de increíble. En serio Rubén, gran publicación.

  4. Javier Gago di:

    En cuanto al comentario de Adela, creo sinceramente que el dolor es un mal necesario, porque gracias a él sabemos que hay algo mal en nuestro cuerpo; y lo de los faquires no lo sé, pero supongo que cuenten con alguna técnca de relajación muy potente, o algo por el estilo.

  5. lizeth viancha di:

    Estoy totalmente de acuerdo con el último comentario de Javi, en clase de biología ya habíamos tratado el tema de la importancia de sentir dolor.

  6. pablo rodriguez di:

    A mi me parece algo impresionante lo de la sinestesia, debería de ser genial poder percibir a la vez con todos los sentidos, lo de ver la música y saborearla debe se ser algo muy curioso, me llama muchisimo la atencion. Lo de los faquires vi un documental que decia que relajan los musculos y se concentraban, al igual que los que rompen barras de hierro con la cabeza.

  7. María Piñeiro di:

    A min, todo isto de “deseñar” novos humanos, e de decidir por onde levar á evolución humana… paréceme de película, e dáme un pouco de medo. Ao ver este documental non puiden evitar recordar unha serie chamada “Heroes”. A historia humana, acompañada dos avances científicos dos últimos tempos, comeza a parecer unha serie de ficción.

    E, ¿imaxinades o que podería pasar se as técnicas para modificar a xenética humana caesen en malas mans? ¿Ou como cambiarían as nosas vidas se, a partir do noso ADN, puidesen dicirnos que enfermidades temos moitas posibilidades de padecer? Esta información estaría moi ben para tratar de forma preventiva estas enfermidades na medida do posible, pero ¿se a empresa na que queres contratar o teu seguro de vida soubese que vas ter un cáncer aos cincuenta anos?

    A sensación de dor é necesaria e beneficiosa, simplemente porque se non o fose a selección natural a tería eliminado. É beneficioso saber se algo vai mal no noso corpo, porque se non sabes que algo va mal non tes maneira de solucionalo. Esa é a función da dor, informarnos do noso estado. Como xa dixo Lizeth, este é un tema moi interesante que xa temos tratado na clase de Bioloxía.

    A analxesia é una enfermidade hereditaria que impide sentir dor físico. En decembro de 2006, descubríronse tres familias cuxos integrantes son incapaces de experimentar dor, o que é debido a unha alteración do xene que goberna a estrutura dos canles para sodio (Na+) dos nervios que transmiten a sinal de dor.

    A sensación de dor ten obvias vantaxes para a supervivencia dos seres vivos. Afástanos de factores que nos lesionan e inmobiliza a zona onde se orixina, o que favorece a eliminación do trastorno que o causa.
    A dor é unha sensación distinta e independente de outras. Para percibila é necesario que se produza a estimulación de receptores específicos, chamados nocioceptores, que activan fibras nerviosas chamadas nocioceptivas, que conducen ao cerebro a información que este procesa e é percibida como dor. O bloqueo deste proceso en calquera das súas etapas fai desaparecer a sensación de dor.

  8. miriam yang di:

    O vídeo pareceume incríble. Nunca souben que persoas así existiran na realidade, porque ísto é como de película. Como dí no vídeo estas persoas con “poderes” especiais son a mostra de que os cambios xenéticos levannos a evolución. Pero como dí María o descubrimento dos xenes que produciron estas anomalías (producto do azar), ten consecuencias na nosa sociedade, porque non sempre as cousas ocorren como un quere.

    En canto o tema da dor, como os meus compañeiros din é un mal necesario para saber se o corpo esta sufrindo algún fallo ou para saber que algo vai mal no noso interior e que non pase desapercibido ata que chegue a ser algo máis importante e máis dificil de tratar.

  9. andrea dalmao di:

    Sin dúbida un documental impresionante.
    Eu non os chamaría poderes ou superpoderes, xa non sería dun ser racional posto que eu creo que falaríamos dunha película.
    Non sei se é xusto dicir que este resultado pasará pola selección natural e polo tanto como evolución, posto que na nosa evolución saen seres que non deberían sobrevevir á señección natural pero coas nosas manipulacións lles é posíbel.

    Estes resultados teñen algo que ver coa superdotación ou moita intelixencia?

Deixa unha resposta